Informace o nás

 

Naše tradice má počátky v roce 1994 kam sahají počátky odborného růstu v sekcí stavebních otvorových výplní - oken - dveří - zimních zahrad , garážových vrat a roletových systémů. V průběhu doby se zvyšoval zájem zákazníků o záruční a pozáruční servis oken a otvorových výplní dodávaných na náš trh. To nás na počátku roku 2005 vedlo k vytvoření specializované sekce zabývající se zpočátku jen mimozáručním servisem. Později přibyly odborné posudky výrobků, pomoc a konzultace při technickém porovnání nabídek. Byla navázána spolupráce s celou řadou dodavatelů komponent kování a profilací od plastových materiálů přes dřevěnné až po kovové a hliníkové konstrukce a komponenty. Výměny zasklení a snímkování termovizí zajištujeme spolu s dodavateli plochého a izolačního skla v ČR. Spolupráce byla zahájena i s řadou zkušeben a notifikovaných osob. Poukazuji , že naše posudky nesměřují k porovnání cen, ale čistě jen na porovnání či posouzení technických a technologických předpisů a možností porovnávaných systémů. Provádíme i mimozáruční opravy odborně proškolenými pracovníky.

 

Tomáš Prosa

Naši uživatelé

Našimi zákazníky nejsou a nebudou jen osoby požadující servis či řešení problémů v okamžiku kdy vzniknou. To již bývá po důežité rozhodnutí na počátku výběru dodavatele či firmy Vám v budoucnu může ušetřit mnoho nepříjemných překvapení či komplikací a naším cílem je Vám doporučit a posoudit na základě podlkadů a našich dlouholetých praktických zkušeností. Ne vždy bývá průběh díla takový jaký nám byl slibovan a ne vždy jsme spokojeni s výsledkem.  Jsou správné vaše argumenty , nebo argumenty dodavatelů ... i v tomto Vám nabízíme naši pomoc

Historie projektu

K inspiraci tohoto projektu mne vedlo mnoho aspektů. Za některé vyjmenujme: Neexistenci odborného cechu zastřešujícího globálně standardy a kvalitu. Zjištění, že ne každá firma či člověk umí objektivně přiznat chybu a řádně ji odstranit. Laxnost některých firem, vedoucích a koncových zaměstnanců nezná mezi a nezodpovědnost zadavatelů také. Protože jsem měl vždy rád kvalitní práci a řemeslo, snažím se tímto hlavně chybám předcházet a dotáhnout již  vzniklé chyby ze stran zákazníků i dodavatelů. Společnou cestou objektivně napravíme vše co lze k oboustranné spokojenosti a myslím si, že se to daří.

Tomáš Prosa